Σχεδιασμός συσκευασίας κρασιού merlot mystique. Βάσει εταιρικής ταυτότητας, η φιάλη και το περικαψύλιο είναι μαύρα. Το σήμα είναι κεντρικό στοιχείο της ετικέτας και η τυπογραφία παραμένει χαμηλά, ώστε να μην παρεμβάλεται στο σήμα. Η all black συσκευασία τονίζεται από το μαύρο φόντο, με το οποίο κάνει αντίθεση από τη λάμψη της φιάλης.
merlot mystique

Logotype, Brand Identity, Packaging, Conceptual work

Merlot Mystique, a wine of rare and beguiling essence, captures the mystical enchantment of moon-kissed vineyards nestled within the Boetia area. Born from the elusive Merlot grape, it pays homage to the region's profound history and terroir. Beneath the silvery glow of the night, the winery carefully selects its grapes, harnessing the cool, whispering breeze to intensify the symphony of scents and flavors, guiding the delicate alchemy of fermentation.
The mystique of this hallowed land, the valley's shadowed nocturnal vigils, and the profound crimson hue, redolent of both vanilla and chocolate, provide the inspiration for a palette awash in silver-black tones and an elegantly dark vessel. This Rhone-shaped bottle, shrouded in obsidian allure, stands as a testament to the enigma of this place. Its silver-print typography, an ode to the moon, dances upon the ebony glass canvas, reminiscent of the inky Boeotian night sky.
In crafting this exquisite wine, we chose a typographic treatment, harmonizing with the bottle's form, to elevate the entire packaging into an exquisite ode to the mystic realm of Merlot Mystique.
Πηγή έμπνευσης σχεδιασμού της ταιρικής ταυτότητας και βασικό στοιχείο του brand είναι ότι τα σταφύλια μαζεύονται το βράδι. Το φεγγάρι επάνω στον μαύρο ουρανό που εικονίζεται στη φωτογραφία συμβολίζει ακριβώς αυτό.
Το σήμα του κτήματος, ο τίτλος του κρασιού που λειτουργεί ως λογότυπο και τα υπόλοια στοιχεία της ετικέτας, μόνα τους ως γραφιστική απόδοση πάνω στο μαύρο φόντο.
Η μπροστά και πίσω όψη της φιάλης του merlot mystique. Τόσο η μπροστά, όσο και η πίσω όψη είναι μαύρες στο σχεδιασμό. Η πίσω ετικέτα περιλαμβάνει πληροφορίες αναφορικά με το προϊόν σε κεντρική στοίχιση. Πάραλληλα έχει και έναν πίνακα πληροφοριών με μικροτυπογραφική επεξεργασία.
Κοντινή φωτογράφιση στην πίσω ετικέτα της συσκευασίας merlot mystique περιλαμβάνει πληροφορίες αναφορικά με το προϊόν σε κεντρική στοίχιση. Πάραλληλα έχει και έναν πίνακα πληροφοριών με μικροτυπογραφική επεξεργασία.
Βασικό στοιχείο του brand είναι η νυχτερινή συγκομιδή των σταφυλιών. Η φωτογραφία είναι κατά τη διάρκεια της συγκομηδής, όπου ο οινοποιός μαζεύει τα σταφύλια με τη βοήθεια μίας λάμπας.
Η all black φιάλλη του merlot mystique δίπλα στη συσκευασία της. Ο σχεδιασμός της συσκευασίας είναι επίσης all black, με τα στοιχεία να είναι ασημοτυπία. Φέρει το σήμα του merlot mystique, τη σελήνη, σε μαύρο χρώμα με τις τεχνικές της βαθυτυπίας και UV, ώστε να γυαλίζει και να ξεχωρίζει από την υπόλοιπη συσκευασία.
Ένα ποτήρι κρασιού σε μαύρο φόντο γεμίζεται από μία μαύρη φιάλη merlot mystique. Η σύνθεση είναι σε μαύρο φόντο και η φωτογραφική επιμέλεια φροντίζει να λάμπουν μόνο τα στοιχεία του ποτηριού και το περικαψύλιο της φιάλης.
Τρεις φιάλες merlot mystique. Οι οποίες, βάσει σχεδιασμού συσκευασίας που προκύπτει από το brand είναι all black.
Γραφιστική απόδοση του λογοτύπου merlot mystique σε ασημί χρώμα, πάνω από μαύρο φόντο.
Back to Top